Buat Selepas Pembelian Bahagian terbaik daripada Pengalaman Pelanggan
Gembirakan pelanggan anda dengan penjejakan penghantaran automatik untuk meningkatkan kesetiaan jenama dan memacu lebih banyak jualan.
Bermula - ia percumaKeterlihatan Penghantaran
Dapatkan data penjejakan yang berwawasan di satu tempat untuk menyelesaikan insiden penghantaran dengan lebih cepat. Penjejakan automatik dan dapatkan kemas kini pembawa terkini secara automatik dan bukannya menyemak secara manual.
Lihat butiran pesanan
Lihat butiran pesanan dan penjejakan bersama-sama. Perkasakan wakil sokongan untuk menyelesaikan tiket dengan lebih cepat.
Tukar status penghantaran
Tandai penghantaran sebagai dihantar, hilang atau dikembalikan kepada penghantar secara individu.
Cari & tapis penghantaran
Cari penghantaran dengan mudah mengikut status penghantaran, pembawa, telefon pelanggan, e-mel dan parameter lain.
Penghantaran import pukal
Muatkan penghantaran lebih cepat dengan fail CSV. Anda boleh mengimport penghantaran dari platform bersepadu.
Pemberitahuan Penghantaran
Teruskan melibatkan pelanggan melalui komunikasi selepas pembelian yang lancar. Pastikan pelanggan sentiasa berinteraksi dan hantar kemas kini yang menarik dari masa pesanan dihantar hingga ke saat pesanan dihantar.
83% daripada pembeli mengharapkan komunikasi tetap
tentang pakej mereka
Halaman Penjejakan Berjenama
Menyediakan pengalaman selepas pembelian yang terbaik untuk memacu kesetiaan pelanggan dan jualan tambahan. Benarkan pelanggan menjejaki pesanan mereka pada halaman penjejakan berjenama dan bukannya tapak pembawa.
Lihat ContohPelanggan melawat halaman penjejakan secara purata 2.6x setiap pesanan
Dorong hasil tambahan dengan aset pemasaran yang diperibadikan dan pengesyoran produk
Analitis Penjejakan
Dapatkan cerapan yang boleh diambil tindakan tentang pengalaman selepas pembelian dan prestasi penghantaran anda.